Zee

Erachter gekomen dat ik nog nooit zolang in blauwe ogen heb gekeken, liefs Krage

In zijn twee schelpen
Daar vond ik vandaag de zee
Tussen zeeën van andere schelpen
voor de lange kusssss….t
Kussss…..
Kussss….
Kussss…..

Zoals zijn schelpen pralen
Wil ik alleen maar staren
En ben ik voor even gesust
Kijken hoe diep de bodem is
vanaf mijn rand
Blijf ik dromen daar voor de kussss….t
Kusssss….
Kusssss….
Kusssss….

In 2 schelpen
ben ik voor even aan zee
het blauw is dichtbij
Die me raakt tot aan me tenen
en zo weer verdwenen
diep kijken in het blauw
En dan de lang verwachte kussss….t

Leave a Reply

