Tweerichtings tunnel

Metaforisch geschreven over neusgaten, liefs Krage

Je tweerichtings tunnel steekt in de lucht
Mag ik alsjeblief met hoge snelheid door je heen worden gezogen
Om vervolgens de andere kant eruit te worden geblazen
Mag ik je tunnels alsjeblief om mij heen voelen
Om vervolgens weer afschoten te worden als een geraakt veertje
Jouw open tegemoetkoming geeft me twee opties
Erdoor of voor altijd ervoor blijven wachten
Mag ik je ronde muren voelen kietelen alsof ik lucht ben
Want achter jouw tunnels lijkt een nieuwe wereld te ademen
Hoewel ze me aangapen als twee donkere gevaarlijke ogen
Twee gaten om te ontglippen aan nare geuren
Wanneer jij je tunnels ophaalt als een brug
En ik alleen nog besta uit een vlaagje van zoete bloemen
Die ik vanmorgen in mijn hals sproeide

Leave a Reply

