Droombewoner

Geschreven uit inspiratie voor het boek ‘Dromen, Durven, Doen’, liefs Krage

Maar in mijn droom kon het
Achter mijn gesloten ogen
Waar het zwart een fantasie was
Waar over realiteit werd gelogen

Maar in mijn droom kon alles
Het blauwe dressoir en bureaulamp ging mee
Op de fiets, wat totaal niet zwaar was
Met ons hebben en houden trapte we naar zee

In mijn droom kon ik wonen
Zonder lasten ergens in een veilig bed
Nu nog met ogen gespreid dromen
Ik heb mijn fiets al buiten klaar gezet

Leave a Reply

