Stilte zegt veel

Het gaat niet altijd om de communicatie, maar ook wanneer er niets gezegd word, liefs Krage

Doelloze momenten ken ik niet
Stilte wil niemand niet
Maar ik ken ons zwijgen
hiervoor wil ik blijven
ontdekken wat bakt
in mijn eigen hersenpan
dat ik stilletjes toekijk
wat jij ervan bakt
Mijn handen maken een tweede huid
als ze jou niet strelen
Mijn lippen monden uit
op de zin van het leven
Als ik niets zeg
Of jou niet verveel
Je kan zonder de uitleg
Zelfs stilte zegt veel

Leave a Reply

