Stoer dansen

Een ontmoeting, liefs Krage

Ik geef toe, alles wilde ik ontwijken
die avond dat je me aansprak.
Mijn dans moest solo zijn en lijken
alsof ik bounce als Beyonce in een glitterpak.
Maar jij was stoerder dan een danser.
Mijn aandacht stopte jij in je zak.
Jouw woorden waren een paar, maar anders..
Waarom negeerde ik jou eerder die nacht?

Ik geef toe, ik blijf graag op afstand kijken.
Die avond dat jij mijn ruimte brak,
mijn hoofd moest leeg zijn en lijken
alsof ik in balans was als een ViFit pak.
Maar jij was luider dan een last
en jouw volume raakte mij zacht
dat ik mijn dans en afstand even vergat.
Hoezo negeerde ik jou die nacht?

Leave a Reply

