Was ik maar een tovenaar

Aan alle moeders die we in herinnering koesteren, liefs Krage

Soms weten we niet waar
We het leven moeten afgeven
Was ik maar een tovenaar
Dan was het makkelijker overleven
Dan toverde ik..
De wekker weg voor een chille kop
Als je ooit het zingen verleert
Bonbon’s voor een klein genot
Zodat je de kleine dingen eert
Een gordel voor de achtbanen
Uit de bocht vliegen is shit
Een spaarpotje voor de tranen
Zodat je altijd droog zit
Eindeloze regenbogen
Om je zicht kleurrijk te maken
En de mooiste moedersogen
Die voor altijd over je waken
Was ik maar een tovenaar
Dan was er niets dat jij verloor
Maar wat ik altijd geven kan
Zijn warme armen en een oor

Leave a Reply

