Proefpersoon

Dit gedicht gaat over bindingsangst, liefs Krage

ik zag een te gek proefbundel
Waar mag ik signeren?
voor dit kort durend abonnement
30 dagen gratis proberen

Hoe meer liefde ik kies
hoe voordeliger mijn hart
De love-lang 4N (vieren)
is niet hetzelfde als een clubcard

Nu met 30 vlinders per dag,
onbeperkt kussen,
110 slagen per minuut,
de fijnste knuffels er tussen,

en eindeloos hersens opslag.
en als ik niet meer wil na een poos?
Dertig dagen hart terug garantie
Dit is liefhebben zonder risico’s

De volledige vrees ontvang ik terug,
maar ik zal elke dag volhouden
Het stopt automatisch
Ik wil niet terug naar die oude

..die alles moest vastleggen
ik mag toch wel even proberen?
Zonder te hoeven opzeggen
waar mag ik signeren?

Leave a Reply

