Zak

Sla toe, liefs Krage

jij draagt meestal zwart
zo zwaar hang jij aan mijn plafond
jij bent als een last
alsof jij mij ooit aan kon
op mijn kwaadste momenten, was jij er niet

of net als ik jou moet hebben
ben jij het middelpunt van de kamer
begint de gedachte mij te meppen:
jij bent vast gemaakt voor de man met de hamer
en dus geen moment alleen voor mij

zo zwaar zoals ik jou til,
is mijn gedachte
elke keer dat ik jou niet wil
of op jou wachtte
of hoe hard ik jou ook wegsla
sla ik liever mijn woede neer

jij bent vast gemaakt om klappen te vangen
en ondanks jouw weinig inhoud
toon ik jou hoeveel in mij zit
en blijf jij boven mij hangen
ik zal jou verstoten, en onthoud!
jij bent een boksbal…
Jij ZAK!

Leave a Reply

