Als het maar klopt

Over duidingen en je hart volgen, liefs Krage

Het hoeft voor mij niet te kloppen
Het hoeft voor mij niet als het moet
moed genoeg om hard te kloppen
Als het hier maar klopt *tikt op haar hart*
Ik wil niet meer denken
Dat wil ik juist stoppen
elkaars koppen invullen
gedachtes inkoppen
dus reset mijn hart NU
En reset de klokken
Ik was koppig, daarom knok ik nu
Niet alleen om te mokken
maar alleen voor 2 mokken thee
als twee grote kannen
die gevuld zijn om eindeloos te leuten
schenk bij in scheuten zonder na te denken of de warmte kwijtraakt
als het hier maar klopt *tikt haar hart*
en we drinken thee-der

Leave a Reply

