Creatieve flow

Ik ga niet te veel verklappen maar in ieder geval krijg ik er erg veel energie van, liefs Krage

En natuurlijk moet alles dan wijken
Ook echt alles
Als ik mag van jou
Als ik drijf op jouw golf
En natuurlijk moest niets lijken
Op later dan een klok op half elf
Al het onkunnen uit de weg
Jij hebt me in je macht
Met jou haal ik de ochtend
Met jou haal ik alles waar mijn hoofd normaal niet bij kan
Ik sta niet op mijn tenen
Ik krab niet op mijn hoofd
Vastgezogen ben ik voor even
Tot ik me compleet heb uitgeslooft
Met jou bedenk ik een nieuwe lach
Omdat ik zie hoe jij mij wijzer maakt
Jij past nooit binnen mijn dag
Jij geeft mij zoveel om op te drijven
Waarop ik jouw weelde steeds verleng
Ik vermijd de wijzers die me wijzen
………….op hoelang ik al in de creatieve flow ben.
Goede morgen!

Leave a Reply

