Lieve Isa

Een gedichtje uit mijn Poe-tree. Gericht aan Isa

Het liefst was ik jouw hartedief geleerde
om te genieten wat jij van jouw hart hebt bewaard
want ik weet zeker, toen ik arriveerde,
had jij al veel Isa gespaard
hoeveel jij van jezelf cadeau hebt gedaan
ik ken niemand zo gul en zo sterk
En hoeveel Isa jij afgelopen jaar hebt doorstaan
ik en niemand die zo dapper aan zicht werkt
harte dieven kunnen je niet bestelen
van moed heb jij een maga”zijn”
ik hoop dat je nog veel Isa gaat delen
ik ken niemand die ik zo graag zichzelf laat zijn
wat kan ik geven om jouw cadeau’s te evenaren
de momenten die ik met je beleef
ik vermoed door gewoonweg te gebaren
ik geef enorm veel om wat jij geeft

Leave a Reply

