Zuivere suiker

Geïnspireerd door de kopjes op het werk waar ik geen zoetjes in wil doen maar pure suiker. Een metafoor voor puur geluk,  liefs Krage

Lege voegen geven mij ruis
op wat geen hersens nodig heeft
Te lang maanlicht geeft mij moeite
bij alles wat lef van me vraagt
Een lege lepel geeft me lust
naar alles wat zich aanbeveelt
Dus stop ik met denken
Stop ik met waken
Stop ik met snakken
en stop ik zelfs met wolkjes damp
die mijn adem vervalst

Ik wil alleen maar puur
puur genieten van zuivere suiker
en ik roer en ik ontroer
in mijn kopje
tot de verheerlijking
alles zoeter maakt

Leave a Reply

