Heeft de wereld een revolutie nodig

De 2e maandag: Ik heb mij aangesloten bij een groep bevlogen schrijvende performers: Poetry Circle. Vanavond mocht ik schrijven over de volgende vraag: Heeft de wereld een revolutie nodig? Liefs, Krage

Ppfffff….
Heeft de wereld een revolutie nodig
als de meeste op hun eigen bol leven?
Kunnen we dit de grote bol vragen?
Die heeft genoeg stemmen die wat vinden
Laat alle stemmen maar eens wat vinden
Laat alle geluiden wat schreeuwen
Dan worden ze toch nog 1 geheel
Een complete herrie
Een bol die schreeuwt om zijn eigen revolutie
Exact zoals mijn bol schreeuwt
1 met zoveel stemmen
die allemaal net zo hard voelen
terwijl ik maar 1 gedachte wil

Leave a Reply

