Vissekom & Kattepis

Een rond doorschijnend metafoor voor relaties, liefs Krage

Ik verlies mezelf in een doosje waar het pikkedonker is.
Ik zit daar dan een poosje. Zo blij als een goudvis.
Waarom heet dit geluk als het dikke randen heeft?
Zo verfuckt als aan het einde van een goed feest
Grote bubbels blazen. Kleine dansjes wagen.
Dat is dan de fase waar ik me kuis wil gedragen.
Meer verzuipen dan zwemmen. Ik draai erom heen.
Emoties niet te remmen. Waar gaat dit alles heen?
Niet naar waar het nodig is. Geen water bijgevuld.
Later ruik je kattenpis. Met een kater zonder geduld.
Ik hou vol, ik ben hard, ik heb hart.

Leave a Reply

