Smakelijk!

Omdat ik pervers ben schrijf ik zulke teksten hahaha, liefs Krage

Jij was er al. Jij was om op te eten
Men heeft je vast eerder van vlees beroofd
Ze bewaarden je, dus kwam ik je tegen
In vershoudfolie, behalve je malse hoofd
Jouw glimlach kon blijkbaar niet bederven
O hoor mij niet denken, je bent zo delicieus
Ze hebben jou gewoon laten zwerven
dat je telkens voorbij liep, langs mijn neus
Je rook zo lekker, ook ik heb gevoelens
Tot je op een dag zo vers voor mij stond
Trachtte ik mijn lap vlees (ongedwongen) naar binnen te woelen
Wat kan jij tongen. Je rolde door heel mijn mond

Leave a Reply

