Milan

Opgedragen aan Milan (net 2 jaar), het neefje van mijn allerliefste vriend Danny. Milan heeft 1 van de moeilijkst voorspelbare ziektebeelden. Zijn hartje is er slecht aan toe. Hij word in slaap gehouden om zijn lichaampje rust te geven. De dokters hopen dat hij er met medicijnen bovenop kan komen. Leven in hoop en vrees.. Uiteindelijk de enige optie om Milan in leven te houden zijn 2 risicovolle operaties voor een nieuw hartje. Liefde aan de familie van Milan. Duimen jullie mee? Liefs Krage
——————————————-

Koetjes op mijn pyama
maar geen logeerpartij
want vandaag kijkt mama
weer niet zo blij
touwtjes aan me arm
dat ik niet naar buiten mag
net zo groot als Bram
en die speelt de hele dag
Ben ik stout geweest?
Waarom is hier alles wit?
Zeg eens knuffelbeest
waarom ik hier zit?

Leave a Reply

