Terug naar jou

Nederlandse vertaling voor ‘Back to you’, liefs Krage
———————————–

Terug naar jou en vraag me af
of het past in je borstkas
de grootte staat voor mijn wilskracht
mijn best gedaan, geloof me

Ik droeg je liefde als een winterjas
en gaf het terug tegen de kou
de warmte uitgeput dat van jou was
want jij leek niet te verslijten

nee, ik laat je niet zonder hart
mijn thuis heb ik afgestaan
niet degeen die de handen had
niet degeen die het mocht houden

niet trots hoe ik je hart terug gaf
tot een droge spons uitgewrongen
maar hoe ik het lief had..
sjongejongejonge!

Leave a Reply

